HTML

Hol is vagyok?

Az én kis blogomon. És ha már erre tévedtél, nézz körül... szerintem nem bánod meg! :)

Ami még meleg...

  • EdemLegend: A vonatos képpel jól megvezettél. Először azt hittem valami MÁV fikázás lesz belőle, de jobb, hogy... (2011.01.08. 14:43) A melléülésről
  • Ann(gyalk)a: @P.Gáspár: Nos, nem volt egyszerű értelmeznem, mit akartál mondani, meg mit mondtam én rosszul, de... (2011.01.03. 17:36) Lépni vagy nem lépni? Az itt a kérdés...
  • Gali Máté: @Ann(gyalk)a: A mostani ponthatárokkal nem vagyok tisztában. Én 2006-ban kezdtem az egyetemet, akk... (2010.12.19. 11:40) Az álom meló
  • Ann(gyalk)a: @Gali Máté: Köszi! :) Hajrá! (2010.12.18. 19:19) Az első bejegyzés

És ami már poros...

Amit én is olvasok...

Nos, töredelmesen be kell vallanom, hogy a szigorú heti egy bejegyzés dolog nekem nem fekszik, szóval mostantól nem ígérek ilyet, mert tudom, hogy nem tudom betartani. Általában elég elfoglalt vagyok és a blog még nem a #1, így a fontosabbnak tűnő dolgok sajnos elintézik, hogy ne írjak semmit. De ha már elkezdtem, ha folyamatosan nem is, de időnként jelentkezem és belevágok egy-két nagy témába. :)

A minap történt velem egy érdekes eset, mikor épp otthonról (Gödöllő) igyekeztem hazafelé (Ásotthalom) :) és történetesen kutya hideg volt. Utóbbi egyébként különösen feltűnő volt, amikor a jó meleg vonatról leszálltam a Keletinél és vártam egy buszra, ami átvisz Zuglóba. A busz persze megjött, és bár sokat nem költenek a fűtésre, még mindig jobb volt, mint odakint, ráadásul számíthattam még 5 perc várakozásra Zugló vasútállomáson is, így a busz kifejezetten szimpatikus lett. Szerencsére ráadásul pont egy "minden bokornál megálló", lassú változatot fogtam ki, :) ennek ellenére csak eljött a számomra utolsó megálló, Zugló vasútállomás, de elkezdtem mondani, hogy: "Olyan jó idő van itt, nem mond ki, hogy Zugló vasútállomás, úgy maradnék itt, mondj vmi mást! Mondj vmi mást! >>kapcsolási hang<< Mondj vmi mást!" Erre: "Hungária körút" Mondom mih? Hirtelen azt se tudtam, fiú vagyok-e vagy lány, erre azért nem számítottam... Akkor most elbambultam, és továbbmentünk vagy a kedvemért átnevezték a megállót? De aztán leesett, hogy Zugló vasútállomás a Hungária krt-on van és a környék is ismerősnek tűnt, úgyhogy csak le kellett szállnom, de a kívánságom valóra vált, "Zugló vasútállomás helyett kitalált vmi mást, de mikor valóra vált, szinte el se hittem.

No de mi a tanulság? Az élet mint valami dzsin bizony lépten-nyomon teljesíti a kívánságainkat, legyen az akár rossz, akár jó számunkra, neki az teljesen mindegy. Ha azt mondod, hogy úgyse megyek át a vizsgán, ha azt mondod, hogy neked jár az ötös, a te kívánságod mindenképpen teljesülni fog, de ugye azért nem mindegy. A kívánság persze csak akkor teljesül, ha tényleg szeretnéd és hiszel is benne. Nézzünk is egy példát. Ha szükséged van vki segítségére, de nem bízol benne, hogy segíteni fog, sőt inkább azt hiszed, hogy el fog küldeni a fenébe, akkor vhogy így kérdeznéd meg: "Ahm.. tudod, szeretném a segítségedet kérni, ha esetleg éppen ráérsz és nincs más dolgod...de nem is olyan fontos, csak gondoltam.. bocsi, hogy zavartalak.. inkább hagyjuk..." vagy meg se kérdezed. Ha bízol benne, hogy segíteni fog, egyszerűen megkérdezed: "Tudsz nekem segíteni egy kicsit?" és jön a "Persze" válasz. De ez csak egy példa... az élet tele van ilyenekkel. Ha azt kívánod, hogy meleg legyen a buszon, de tudod, hogy tegnap se volt, tuti, hogy most se lesz, akkor meg se lepődsz ha felszállva hidegebb lesz, mint odakint. És mondhatod, hogy tudtam, tudom, hogy sose teljesülnek a kívánságaim. És voilá! Sose teljesülnek majd a kívánságaid, amíg erre az életnek "engedélyt" nem adsz. A minden lehetséges elvben az a legjobb, hogy ha minden lehetséges, akkor az is, hogy vkinek ne legyen minden lehetséges, és te döntesz!

Nah akkor ugye mégse mindegy, hogy félig teli vagy üres az a pohár!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngyalka.blog.hu/api/trackback/id/tr882622385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása